Wkkgz

De wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) verplicht mij een klachtenregeling te treffen voor mijn cliƫnten.

Wat te doen als u ontevreden bent of een klacht hebt:

  1. Probeer het eerst met mij te bespreken. Het kan zijn dat er sprake is van een misverstand. Als u het kenbaar maakt aan mij, dan zal ik mijn best doen om er met u uit te komen. Het is mondeling misschien moeilijk onder woorden te brengen. U mag het ook opschrijven op een manier waar u zich prettig bij voelt. Meestal lost een goed gesprek de onvrede op.
  2. Als u er samen met mij niet uitkomt, dan kunt u zich wenden tot de beroepsvereniging waar ik bij ben aangesloten.
    Voor mijn werk als pedicure ben ik aangesloten bij ProVoet. Als u een klacht heeft over het pedicurewerk, dan kunt u zich melden bij de klachtenfunctionaris van ProVoet. Meer informatie kunt u vinden op www.provoet.nl/leden-info/klachtenregeling
  3. Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door de klachtenfunctionaris of vertrouwenspersoon, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie. Het werk als pedicure valt onder Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging. Meer informatie over deze geschillencommissie kunt u vinden op www.degeschillencommissie.nl

Links

Loonbedrijf Scheffers
Provoet ProCert CDA

Gegevens

Telefoonnummer: +31 (0) 345 569 438
E-mail: info@scheffers-vanvuuren.nl
Adres: Esterweg 15
4185 NM Est
KVK-nummer: 11016749
AGB-code praktijk*: 96001878
AGB-code zorgverlener*: 96001885
BTW-nummer: NL001354902B19
Bankrekeningnummer: NL36 RABO 0324 1568 20

* Deze AGB codes hebben betrekking op mijn werk als pedicure, niet als reflexzonetherapeut

Openingstijden

Zondag Gesloten
Maandag 9:00-19:00
Dinsdag 9:00-19:00
Woensdag 9:00-19:00
Donderdag 9:00-19:00
Vrijdag 9:00-19:00
Zaterdag 9:00-11:30